Welkom

Software

U kunt bij Locosoft terecht voor verschillende (maatwerk) oplossing op het gebied van software:

  • Locosoft is gespecialiseerd in het uitwisselen van sales@bouw berichten.
  • Locosoft heeft vele jaren ervaring in het ontwikkelen in Providex.

Software

U kunt bij Locosoft terecht voor verschillende (maatwerk) oplossing op het gebied van software:

  • Locosoft is gespecialiseerd in het uitwisselen van sales@bouw berichten.
  • Locosoft heeft vele jaren ervaring in het ontwikkelen in Providex.

Hardware

Locosoft levert hardware van Acer (desktop) en Fujitsu (server) en probeert bij projecten zoveel mogelijk te standaardiseren. Beide hardware-leveranciers leveren producten die aan de huidige energiebesparende normen voldoen.

Hardware

Locosoft levert hardware van Acer (desktop) en Fujitsu (server) en probeert bij projecten zoveel mogelijk te standaardiseren. Beide hardware-leveranciers leveren producten die aan de huidige energiebesparende normen voldoen.

Welkom

Locosoft ondersteunt het midden- en kleinbedrijf met bewezen producten en diensten. Door jarenlange ervaring in dit segment kunt u bij Locosoft terecht voor elke gewenste oplossing. Locosoft levert niet alleen software op maat, maar geeft ook remote en onsite support en is gecertificeerd leverancier van automatiseringsproducten.

 

Kijkt u gerust verder wat Locosoft te bieden heeft. Mocht u vragen hebben, neem dan vrijblijvend contact met ons op. We maken graag tijd voor u vrij.

 

Info

Laatste nieuws


Waarom ERP software gebruiken?

21-04-2017 - 09:14:13

Affinity - Optionele modules

20-03-2017 - 10:53:10

Connect

06-02-2017 - 00:00:00

Affinity

01-01-2017 - 00:00:00

Service & Support

22-12-2016 - 00:00:00

Firewall & Security oplossingen

09-12-2016 - 00:00:00

Wireless oplossingen

30-11-2016 - 00:00:00

Transferro webservice

23-11-2016 - 00:00:00

Online backup

08-11-2016 - 00:00:00

Systeembeheer

27-10-2016 - 00:00:00

Software nieuws


Affinity - Optionele modules

20-03-2017 - 10:53:10
Een uitgebreid basispakket is voor u beschikbaar, dat naar behoefte is aan te vullen met de voor u belangrijke optionele modules. Onderstaande optionele modules zijn op dit moment beschikbaar: Document scannen Met onze scanmodule creëert u een digitaal archief waarin zowel gescande als digitale documenten kunnen worden opgeslagen. De documenten kunnen overal in het bedrijf opgevraagd worden. Magazijn scannen Het verzamelen van artikelen om orders compleet te krijgen kan worden geoptimaliseerd door onze order picking module. Met handscanners of scanners op de heftruck worden orders gelopen in het magazijn. Affinity zal een looproute bepalen om zo efficiënt mogelijk meerdere orders tegelijk op te halen. Xelion VoIP De afkorting VoIP staat voor Voice over IP. Dit betekent kort uit de bocht bellen over een computernetwerk zoals internet. Bij gebruik van VoIP is niet langer een analoge of digitale telefoonlijn nodig en kan er naast spraak ook andere digitale informatie worden meegezonden. VoIP is mogelijk op vaste telefoons, computers, laptops en smartphones. Uw adresboek is altijd up-to-date en binnen handbereik op uw apparaten. Gesprekken kunnen worden opgenomen en rustig terug te luisteren. Het is mogelijk om Xelion te verbinden met Affinity. Dit maakt het mogelijk om te bellen vanuit Affinity, klantgegevens naar voren te laten komen bij een inkomend gesprek en gesprekken kunnen gekoppeld worden. Webshop Het doel van de webshop is om producten en/of diensten te presenteren. Het concept is bedoeld voor de particuliere markt. Iedereen kan producten bestellen vanuit deze shop. De webshop staat in koppeling met Affinity waardoor producten automatisch op de webshop kunnen worden geplaatst en orders automatisch binnenkomen in Affinity. Probeer onze webshop hier uit om een beeld te krijgen van deze aanvullende module: Gebruikersnaam: demo@locosoft.nl Wachtwoord: demodemo Bestelportaal Het bestelportaal vervult een grotere rol en wordt vaak ingezet voor de zakelijke markt. Het bestelportaal is gekoppeld met de financiële- en handelsadministratie in Affinity. Hierdoor wordt real time informatie uit Affinity getoond zoals kopiedocumenten, orderhistorie, openstaande posten, prijsafspraken en vooraadinformatie. Probeer ons bestelportaal hier uit om een beeld te krijgen van deze aanvullende module: Gebruikersnaam: demo@locosoft.nl Wachtwoord: demodemo Connect Locosoft Connect is een cloud dienst, welke het transport van elektronische berichten op basis van XML code tussen handelspartners verzorgt en bewaakt. Door de ondersteuning van meerdere standaarden kunnen berichten zoals facturen, pakbonnen en orders, eenvoudig tussen bedrijven uitgewisseld worden en hoeven deze niet opnieuw geboekt of ingevoerd te worden.

Connect

06-02-2017 - 00:00:00
Locosoft ‘Connect’ is een cloud-dienst, welke het transport van elektronische berichten op basis van XML code tussen handelspartners verzorgt en bewaakt. Door de ondersteuning van meerdere standaarden kunnen berichten zoals facturen, pakbonnen en orders, eenvoudig tussen bedrijven uitgewisseld worden en hoeven deze niet opnieuw geboekt of ingetypt te worden. De voordelen van onze ‘Connect’ dienst op rij: Lage initiële kosten. Vaste kosten voor inrichting bericht type. Vaste kosten voor koppelen handelspartners. Geen onbekende/onverwachte kosten. Berichten buffering bij storingen verzender/ontvanger. Koppeling met iedere handels partner mogelijk. Webportal voor bericht statussen. De ‘Connect’ dienst zal worden aangesloten op de beschikbare koppelvlakken bij de partijen. Indien een partij geen beschikbaar koppelvlak heeft zal Locosoft een connect client installeren op een server/PC. Via deze software zullen de EDI berichten van en naar de klant verstuurd worden.

Affinity

01-01-2017 - 00:00:00
Affinity is speciaal ontwikkeld voor de houtbranche en ondersteunt u in uw bedrijfsprocessen, geeft u inzicht in uw gehele bedrijfsvoering en zorgt voor een efficiënte afwikkeling van uw aanvragen en orders. Affinity is een volledig geïntegreerd ERP systeem waarin u uw volledige handelsadministratie kunt voeren en waarmee u diverse bedrijfsprocessen, zoals inkoop, verkoop, voorraad en financiële administratie kunt automatiseren. De software bestaat uit verschillende modules die direct met elkaar communiceren. Voert u bijvoorbeeld een order in, dan worden de betreffende artikelen direct in de voorraad gereserveerd. U hoeft gegevens maar één keer in te voeren, want het systeem beschikt over één enkele database. Het werken met allerlei verschillende documenten en systemen is hierdoor verleden tijd. Naast dat de kans op inconsistente data wordt verkleind heeft het systeem veel andere voordelen zoals een efficiëntere manier van werken, betere communicatie en kostenbesparing. Doordat de informatie van de bedrijfsprocessen gekoppeld en up-to-date is, kan het management van betrouwbare en actuele bedrijfsinformatie worden voorzien. De directie heeft daardoor meer grip op de organisatie en kan op basis van deze actuele gegevens strategische beslissingen nemen. Inkoop Inkooporders Prijsafspraken Inkoophistorie Automatisch besteladvies op basis van gewenste minimum en maximum voorraad Goederenontvangst Diverse overzichten / managementinformatie Verkoop Prijzen/voorraad dashboard Verkooporders Kasfactuurboekingen Facturen dashboard Vaste tekstregels voor verkoopformulieren Kosten en kortingen Order labels Verkoopcontracten Diverse overzichten / managementinformatie Activa Activa vastleggen Afschrijvingen Facturering Vaste factuurteksten Selectie te factureren orders Facturen queue Facturen direct verzenden per e-mail, printen of opslaan als PDF Per debiteur de keuze tussen normale, wekelijkse of maandelijkse facturatie Verzamelfacturen Artikelbeheer Artikelgegevens Soort artikelen Artikel omzetten per debiteur Artikelgroepen Voorraad bijhouden ja/nee Diverse eenheden (m3/m2/m1) en afmetingen Samengestelde artikelen Magazijnen en locaties Certificaten Voorraadcorrecties In- en verkoopprijzen automatisch wijzigen Marges per artikel(groep) Logboek per artikel(groep) Prijscategorieën Automatisch wijzigen prijscategorieën Kortingen per debiteur Kortingen per artikelgroep Herwaardering GIP Excel prijsoverzichten Diverse overzichten / managementinformatie Grootboek Financiële administratie per bedrijf Groepscodes, grootboekrekeningen en dagboekcodes Betalingskortingen Kostenplaatsen Periode indeling Periodeafsluiting Jaarafsluiting Rekening-courant Betalingen Journaalposten Doorbelastingen Beginbalans Budgetten verdelingstabel Grootboekrekeningen saldi dashboard BTW aangifte BTW per relatie (Hoofd)verdichtingscodes Gecomprimeerd overzicht Diverse overzichten / managementinformatie Debiteuren Debiteuren stamgegevens Betalingskortingen Betalingstermijnen Verschillende prijscategorieën Omzetten per debiteur, per artikel Automatische incasso (SEPA) Saldo / facturen dashboard Automatische aanmaningen Liquiditeitscontrole Diverse overzichten / managementinformatie Crediteuren Crediteuren stamgegevens Betalingskortingen Betalingstermijnen Automatische betalingen (SEPA) Omzetten per artikel Te verwachten facturen op basis van inkooporders Inkoopfacturen boeken Saldo / facturen dashboard Diverse overzichten / managementinformatie Algemeen Adresboek Bedrijfsgegevens Automatische nummering Afdelingen Valuta, BTW, landen en postcodes Autorisatie Gebruikers Groepen Uitgebreide rechtenstructuur Sneltoetsen en snelmenu per gebruiker Openstaande procedures Houthandel Losplaatsen Bijkomende transportkosten Inkoopcontracten Transporten Ontvangsten (Voorraad) partijen Bundel labels Partij houtbewerkingen Diverse overzichten / management informatie Klik hier voor optionele modules voor Affinity

Transferro webservice

23-11-2016 - 00:00:00
Transferro is een full-service marketingorganisatie voor bedrijven die ijzerwaren en gereedschappen verhandelen. Ondertussen heeft Transferro al meer dan 70 deelnemers. Dagelijks ontvangt Transferro meer dan 400 te verwerken facturen en orders. Locosoft heeft bij Transferro een webservice ingericht voor het ontvangen van sales@bouw (sales in de bouw) facturen en orders. OrdersDe deelnemers van Transferro geven in het eigen ERP systeem een inkoop order in. Deze order wordt verstuurd in het sales@bouw order formaat naar de webservice van Transferro.Het bericht wordt gecontroleerd door de webservice en doorgestuurd naar het ERP systeem. Het ERP systeem verstuurt een sales@bouw XML-pakbon naar de klant op het moment dat de order uitgeleverd wordt.FacturenEen aantal leveranciers van Transferro zijn in staat om sales@bouw facturen via een webservice bericht te versturen. Deze facturen worden gecontroleerd en vervolgens in het ERP systeem geplaatst.Een groot aantal leveranciers ondersteunen nog geen webservice berichten maar werken nog met oudere technieken.Om toch te kunnen communiceren met deze leveranciers zijn de onderstaande functionaliteiten toegevoegd aan de webservice. EDILocosoft heeft een koppeling gemaakt met het EDI netwerk waarin de EDI berichten worden geconverteerd naar sales@bouw berichten. De sales@bouw berichten worden vervolgens door de webservice gecontroleerd en in het ERP systeem geplaats. EmailVoor Transferro BV is een speciaal emailadres aangemaakt waar leveranciers de email met een sales@bouw factuur naar toe kunnen sturen. De sales@bouw bijlage wordt ingelezen in de webservice en na controle in het ERP systeem gezet. SftpEr is een koppeling gebouwd om middels sftp (secure ftp) een sales@bouw factuur op te halen bij een leverancier. De factuur wordt door de webservice gecontroleerd en in het ERP systeem geplaatst.

© 2017 Locosoft B.V. Alle rechten voorbehouden | www.locosoft.nl